0Item(s)

هیچ آیتمی در سبد خریدتان وجود ندارد.

Product was successfully added to your shopping cart.

علوم اجتماعی

7. 22
  1. حقوق بازرگانی - دانشگاه پیام نور

منبع پیام نور - ارسلان ثابت سعیدی
    ‎20٬000تومان
  2. مقدمه ای بر نمونه گیری در تحقیق(62)

پيشگفتار فصل اول: ملاحظات مقدماتي بخش اول: اشتباهات تصادفي نمونه‌اي در تحقيق فصل دوم: دقت احتمالي فصل سوم: نمونه‌گيري تصادفي ساده فصل چهارم: برآورد حجم نمونه بخش دوم: اشتباهات غيرتصادفي نمونه‌اي و غيرنمونه‌اي در تحقيق فصل پنجم: تورشهاي نمونه‌اي و غيرنمونه‌اي در تحقيق فصل ششم: ملاحظاتي ديگر درباره تورشهاي ناشي از نقص پوشش و بي‌جوابي جداول و چارتها واژه‌نامه منابع و مآخذ فهرست راهنما
    ‎7٬000تومان
  3. درآمدی بر جامعه شناسی اسلامی(1):تاریخچه جامعه شناسی

هدف از تدوين اين كتاب بررسي موضوعات اساسي و زيربنايي علوم اجتماعي است. از اين رو به موضوعاتي كه در متن هر يك از رشته‌ها و شعب خاص علوم اجتماعي قرار دارد نمي‌پردازد. مباحث مطرح شده در این کتاب مشتمل بر نظريات و ديدگاههاي جديد، ابتكاري و عميق است كه با توجه به هدف اصلي كتاب يعني طرح موضوعات كليدي، به صورت فشرده و اختصار مطرح گرديده است. پيشگفتار مقدمه چاپ اول مقدمه چاپ دوم فصل اول: جامعه‌شناسي و پيشينه‌هاي آن فصل دوم: انديشه‌هاي ديني و باستاني فصل سوم: مشرق زمين و طلوع اسلام فصل چهارم: دوره نوزايش (رنسانس) تا پيدايش جامعه‌شناسي فصل پنجم: تاريخچه جامعه‌شناسي جديد منابع و مآخذ
    ‎20٬000تومان
  4. طرح پژوهش: (رویکردهای کمی، کیفی و شیوه های ترکیبی)

کتاب طرح پژوهش رویکردهای کیفی، کمی و ترکیبی، نوشته جان دبلیو کرس ول به ترجمه علیرضا کیامنش و مریم دانای طوس از سوی جهاد دانشگاهی منتشر شد. در هر فصل از این کتاب نمونه هایی از رشته های مختلف ارائه شده است. این نمونه ها از کتاب ها، مقاله ها، پیشنهادهای پژوهشی و پایان نامه گرفته شده اند. بخش اول این کتاب به ملاحظات مقدماتی اختصاص دارد و در فصل اول آن انتخاب طرح پژوهش، در فصل دوم بررسی پیشنیه پژوهش، فصل سوم کاربرد نظریه و در فصل چهارم راهبردهای نگارشی و ملاحظات اخلاقی بررسی شده است. در بخش دوم طراحی پژوهش مورد بررسی قرار گرفته است و در آن پس از مقدمه که فصل پنجم کتاب است، در فصل ششم بیان هدف، در فصل هفتم سوال های پژوهش و فرضیه ها، در فصل هشتم روش های کمی و در فصل دهم شیوه های کیفی بررسی شده است

شما دوستان عزیز میتوانید برای خرید کتاب طرح پژوهش با شماره های کتابفروشی فردا تماس بگیرید و یا به صورت اینترنتی کتاب طرح پژوهش از سایت فردا بوک خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید

‎50٬000تومان
  5. نظریه پردازی در رشته های کاربردی

سنّت نظریه پردازی، سنّت دیرپایی در علم اجتماعی به طور اعم و در رشته مدیریت به طور اخص است. در نظریه پردازی، آدمی درصدد برمی آید تا جهان پیرامونی خود و نیز پدیده ها و رخدادهای آن را به قاموس نظریه درآورد، امکان بررسی و آزمون تجربی آن نظریه را نشان دهد، شواهد و مدارکی در حمایت از آن بیاورد، سودمندی آن در جهان اجتماعی را به معرض نمایش بگذارد، و در صورت نیاز تغییراتی را در آن صورت دهد. بنابراین، فلسفه وجودی عالِم و اندیشمند در این حوزه ها عبارتست از کشف، ساخت، آزمون، کاربرد،و اصلاح نظریه.

‎28٬000تومان