0Item(s)

هیچ آیتمی در سبد خریدتان وجود ندارد.

Product was successfully added to your shopping cart.

برای همه MATLAB 2016

بازنگری سریع

نرم افزار متلب در رشته مهندسی، حتی پزشکی جایگاه ویژه ای دارد و با محیط برنامه نویسی تهیه شده است مهم‌ترین ویژگی و مزیت متلب آن است که از اساس همه چیز را ماتریس می‌بیند و محاسباتش را براساس ماتریس‌ها انجام می‌دهد؛ حتی یک عدد یک رقمی را! در واقع، متلب از همان ابتدا، فارغ از این که مساله مورد نظر ما چقدر پیچیده و سنگین و یا ساده و پیش‌‌پاافتاده باشد، بدون آنکه ما را به دردسر بیاندازد، کارش را با ریاضیات پیشرفته آغاز می‌کند. متلب، حجم کدها و یا به عبارتی دستورهای مورد نیاز ما برای حل مساله را به شدت کاهش داده است. این نرم‌افزار، دستورها و ابزارهای بسیار کاملی در زمینه‌ی به تصویرکشیدن داده‌ها و نتایج کارهای عددی در اختیار دارد که می‌توانیم ساده و بی‌دردسر از آنها بهره بگیریم. به عنوان یک قابلیت ارزشمند دیگر، متلب از راهنمای بسیار قدرتمندی برخوردار است؛ به نحوی که به سادگی می‌توانیم در مستندات آن به دنبال دستور یا ابزار مورد نظرمان بگردیم و پس از یافتن آن، به وسیله‌ی روشی ساده، اطلاعات کاملی از نحوه‌ی استفاده از آن بیابیم. علاوه بر این موارد، نرم‌افزار متلب بی‌وقفه در حال به‌روزرسانی و سازگارشدن با علوم روز دنیاست و جعبه‌ابزارهای آن مدام در حال تکمیل و بهبود هستند. این کتاب برای همه کسانی که علاقه‌مند یادگیری MATLAB با زبانی ساده و آموزشی هستند، توصیه می‌شود.


شما دوستان عزیز میتوانید برای خرید کتاب  برای همه MATLAB 2016  با شماره های کتابفروشی فردا تماس بگیرید و یا به صورتی اینترنتی کتاب  برای همه MATLAB 2016  از سایت فردا بوک خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید


 

دسترسی: اگر در بازار موجود باشد، تهیه و ارسال می شود.

‎70٬000تومان

جزییات

نرم افزار مطلب در تمامی رشته های مهندسی، علوم پایه و حتی پزشکی و مهندسی پزشکی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و با دید روند ساده سازی با محیط های کاری برنامه نویسی و نرم افزار تهیه شده است مهم ترین ویژگی این نرم افزار محاسباتش با ماتریس انجام می شود نرم افزار متلب بی وقفه درحال به روز رسانی و سازگاری با علوم دنیاست.

اطلاعات تکمیلی

کد کالا 68266
وزن 1200.0000
انتشارات نشر دانشگاهی کیان
مولف احمدرضا بقایی،پیمان عمرانی
مترجم خیر
ویراستار خیر
مصحح خیر
خطاط خیر
گردآورنده خیر
تاریخ انتشار 1 فروردین 1396
قطع کتاب وزیری
نوع جلد شمیز
نوع چاپ تک رنگ
نوع کاغذ معمولی
شرح CD/DVD کتاب دارای می باشد DVD
تعداد صفحات 599
نوبت چاپ 1
شابک 13 رقمی 9786003071674

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

  1. برای نظر دادن به این محصول اولین باشید

نظر خودتان را بنویسید

Only registered users can write reviews. Please, log in or register